Compliment of klacht?
Heeft u een compliment, tip of klacht, dan horen wij dat graag!
"Optimus is een kliniek van mensen voor mensen. We nemen goede zorg serieus en we vinden het belangrijk u tevreden bent."
Compliment of tip
Wij doen ons uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen. Ervaart u dit ook zo? Dan vinden wij het prettig om een compliment te ontvangen?
Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat we iets over het hoofd hebben gezien of u niet tevreden bent. Laat ons dit a.u.b. weten.
Klacht
Soms kan het zijn dat u toch niet tevreden bent. Wij vinden het prettig als u dit eerst bespreekt met de betrokkene(n). Zij zullen zeker met u willen overleggen en naar een oplossing van het probleem zoeken. Lukt dat niet of vindt u het moeilijk om dit gesprek aan te gaan, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen. Onze klachtenfunctionaris kan u eventueel helpen bij het formuleren van uw klacht. Het indienen van de klacht kan via onderstaand formulier.
U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie van de klachtenfunctionaris.
Als we er samen alles aan hebben gedaan om uw klacht op te lossen, maar dit heeft voor u niet voor een goede oplossing gezorgd, dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie. Wij zijn aangesloten bij ‘De Geschillencommissie Zelfstandige Klinieken’.
De geschillencommissie brengt een bindend advies uit of bevordert een schikking tussen u en onze kliniek.